Tuesday, March 24, 2015

Психологія стрункості: урок № 1

Якщо сьогодні вранці - вперше після новорічних свят - ви встали на ваги і в жаху завмерли, не поспішайте впадати у відчай! Наші незвичайні уроки допоможуть вам прийти у форму. Своїм безцінним досвідом з вами поділиться переможниця конкурсу «Стань обличчям телеканалу« Домашній », мама трьох дітей та магістр психології - Вікторія девочкіной, яка розробила унікальну систему: як стати стрункою, ні в чому собі не відмовляючи.

Отже, перший урок

Як хочеться бути стрункою! Красивою, здоровою, привабливою і СТРУНКОЮ! Звичайно, прикрасити себе можна в будь-якому тілі, стилісти нам допоможуть. Але давайте будемо чесними. Зайва вага нікого не робить привабливим. Що дає зайву вагу? Пристойна одяг, як правило, обмежується 48 розміром і вибір наряду перетворюється на пекло. Прискорене серцебиття навіть при підйомі по сходах. Гіпертонія, цукровий діабет і ще цілий букет захворювань. Залучити гідного чоловіка складно, адже, як не крути, люблять кавалери, насамперед, очима. Обираєте не ви, а вас. Самооцінка падає. А самооцінка - це доля. Від неї залежить і вибір партнера, і рівень доходу, і все наше життя. І якщо нічого не робити, то очевидно, що це шлях у прірву.

Сумний досвід
Стрункою я була, мабуть, тільки в шкільні роки. А потім вічна боротьба із зайвою вагою. То я перемагала, то він. Він - частіше. Дієти мене не надихали: напружуєшся, потім зрив - і знову в плюсі. Я завжди мріяла знайти секрет стрункості, при якому процес втрати ваги не пов'язаний з насильством над собою. Адже якщо жінка заганяє себе в жорсткі рамки, то вона буде «зриватися» на своїх близьких, на колегах, а потім знову «наїстися» все, що скинула таким тяжким трудом.

Відкриття
Мрії збуваються! Всесвіт почула мій запит, і одного разу під час навчання на факультеті психології я познайомилася з приголомшливим професійним психологом, професором Іркутського державного університету, доктором медичних наук Наталією Петрівною Баркова. Вона відкрила мені очі на причини переїдання. Все геніальне просто!

Результат - мінус 25 кг за один рік і п'ять місяців

Моєї дочки (третій дитині) зараз 1 рік і 5 місяців. За цей час я стала стрункішою на 25 кг. І я продовжую худнути. Зараз моя вага - 69 кг при зрості 170 см. Незнайомі люди перестали думати, що я вагітна, коли я не вагітна. Чоловіки говорять компліменти, я захистила дисертацію по психології (з немовлям на руках), стала співзасновником і керівником сімейного благодійного фонду, веду активний спосіб життя. Зрештою, я стала обличчям телеканалу «Домашній»! І я вірю, що це тільки початок!

Внутрішня робота
Можна нескінченно сидіти на дієті, але це боротьба з вітряками. Потрібно боротися не із симптомами хвороби, а з її причиною! Тільки такий підхід дозволить усвідомити мотиви переїдання і сформувати здорове харчова поведінка. І забути про зайву вагу. Раз і назавжди. Найголовніше, що мова йде про методику, яка не може нашкодити. Я годувала дитину грудьми і навіть в цей час моя вага повільно знижувався.

Моя унікальна система стрункості
Ось так, методом проб і помилок, навчаючись у професіоналів найвищого рівня, консультуючись з дієтологами, я виробила власну унікальну систему «ПСИХОЛОГІЯ стрункості».

Якщо ви дійсно хочете бути стрункою і будете чітко виконувати те, що я вам скажу - повірте, ви станете стрункою набагато швидше, ніж ви думаєте. Звичайно, від вас будуть потрібні внутрішні зусилля. Не без цього. Але це більше приємний, позитивний експеримент, чому труднощі. Приготуйтеся до того, що здорове харчова поведінка за тиждень не встановиться, доведеться проявити терпіння. Але це того варте!

Правило № 1. Ваше бажання стати стрункою повинно мати позитивний початок
Стройнеть через гніву на когось, хто над вами жартував, бажання комусь щось довести, страху втрати роботи або страху не знайти партнера - все це погана мотивація. Страх, роздратування - це завжди напруга, і до позитивного результату воно вас не приведе. Людина не може довго перебувати в напрузі. Тому всі дієти ведуть до зриву. Найкраща стратегія - коли ви самі, без тиску, вирішили змінити свій стиль харчової поведінки. Ви робите це для себе, для того, щоб бути красивою, вільною, здоровою і мати багато сил для досягнення ваших цілей. І ніякого негативу!

Правило № 2. Їмо дуже повільно до першого легкого насичення
Проведіть наступний експеримент: вашу звичайну порцію їжі розділіть навпіл. Половину залиште собі. Другу частину можете віддати бездомним собакам, кому завгодно. Вашу половину (не більше 200 г) з'їжте дуже повільно. Якомога повільніше. ДУЖЕ ПОВІЛЬНО! Мінімум за 8 хвилин. На кожен шматочок 12 пережовування. Перше відчуття насичення з'явиться через 8 хвилин. І ніяких добавок! Експеримент, як ви вже здогадалися, потрібно повторювати при кожному прийомі їжі.

Наше завдання - навчитися слухати своє тіло: коли ми дійсно голодні, а коли ми хочемо щось пожувати від нічого робити. Звідси правило № 3.

Правило № 3. Якщо ви сумніваєтеся, їсти чи не їсти - не їсти
Коли ми голодні, то сумнівів у цьому немає ніяких. Але задумайтеся, скільки ми поглинаємо їжі як би між справою, під час розмов, посиденьок. Їжа в даному випадку - данина традиціям, угамування емоційного голоду. Давайте зізнаємося, що в цьому і криється наша колосальна помилка: їжа ні в якому разі не повинна бути розвагою, проведенням часу, їжа повинна вгамовувати виключно фізичний голод, адже це лише паливо для досягнення наших високих цілей, і ні в якому разі не навпаки!

Правило № 4. Перед тим як приступити до їжі - приведіть в порядок свої почуття
Коли ваша рука тягнеться до їжі або до дверей холодильника - зупиніться на мить і запитайте себе: «Що я зараз відчуваю?» Це може бути збудження, радість від доброї новини, або, навпаки, ви чимось засмучені, пригнічені, а, може , у вас просто немає мети в житті і прийшов час задуматися про те, що вам дійсно хотілося б зробити.

Ніколи не їжте у збудженому емоційному стані. Спочатку заспокойтеся. Комусь допомагає душ, комусь прогулянка на свіжому повітрі, добре допомагає домашня робота - можна піти почистити ванну або помити підлогу.

До зустрічі на наступному уроці, з вірою в вас, Вікторія девочкіной.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини xn--80aaaah2bldcza7amo.xn--p1ai xn--28-jlch0bvgl.xn--p1ai xn--80a5adah.xn--p1ai xn--80ahdfkvhhdjlu5a.xn--p1ai xn--80aaehcdett5alvfjj.xn--p1ai xn--80ad4bgh.xn--p1ai xn--80adigqsgsh.xn--p1ai xn--80aawhqbfqik.xn--p1ai xn--b1aaddbce5cpgaxer3e.xn--p1ai xn--80auaijj.xn--p1ai