Tuesday, March 24, 2015

Психологія стрункості: урок № 2

Отже, урок № 2. Ми хочемо бути не тільки стрункими, але і здоровими, чи не так? А раз так, нам необхідно сформувати нові корисні звички. Питання це важливий, а тому цим сьогодні і займаємося.

Формуємо нові звички
Я не рекомендую різко, відразу, змінювати своє життя. Це викличе небувале для вас напругу. А будь-яка напруга, як ви вже знаєте, веде до зриву. Тому краще міняти свої звички поступово.

Правило № 1. Знайдіть відповідний для вас спосіб фізичної активності
Тільки не треба мучити себе. Зробіть вибір на користь того, що вам приємно. Проведіть експеримент, спробуйте різне. Гарні прогулянки в парку, китайська гімнастика цигун, плавання.
Знайдіть щось своє. Ваше тіло потрібно «розбудити». А без фізичного навантаження зробити це неможливо.

Правило № 2. Щоранку починаємо зі склянки теплої води (Дієтологи рекомендують додати у воду 1 чайну ложку яблучного оцту, але це, думаю, індивідуально. Я іноді додаю трохи лимона).

Необхідно навчитися відрізняти почуття голоду від спраги.

Часто ми йдемо на кухню, тому що хочемо пити. А коли добираємося до кухні, починаємо їсти.

Коли ви хочете щось з'їсти, але не впевнені, що це голод, можна випити склянку теплої чистої води без газу. Або з'їсти половинку яблука і почекати 10 хвилин. Захотіли є - значить, ви дійсно голодні. Якщо ні - це помилковий голод, їжа в цьому випадку не принесе користі.

Всі знають, що потрібно випивати 1,5-2 літри води на добу або з'їдати за раз не більше 200 грамів.
Але хто це реально робить? А головне, чому ми цього не робимо? Відповідь очевидна: немає звички.

Правило № 3. Навчіться формувати нові звички
Тут нам потрібно пройти 5 етапів:

1 етап - прийняття рішення. Наприклад, я вирішила їсти маленькими порціями до легкого насичення або мій ранок починається зі склянки теплої води.

2 етап - міняю поведінку. Здійснюю конкретні дії. Наприклад: коли я збираюся поїсти, я беру тільки маленьке блюдечко. Таким чином я приборкую своє бажання з'їсти більше. Або: я запасаюся великою кількістю пляшок з питною водою і щоранку починаю зі склянки теплої чистої води.

3 етап - випробування нових відчуттів. Це найважчий етап, на якому потрібно навчитися ігнорувати старі відчуття. Ви повинні чітко розуміти, що з'їсти велику порцію хочете не ви, а ваші вгодовані жирові клітини. Виходить конфлікт: ВИ вирішили тобто до легкого насичення, а клітини кричать: «Хочемо жрать, і побільше, будь ласка»!

Якщо в період етапу № 3 орієнтуватися на сигнали тіла, то ви ніколи не зможете сформувати правильне харчова поведінка. Протест тіла закономірний, але невже нашим життям будуть управляти ненаситні жирові клітини?

Зрештою тіло піде на ваші умови. Звичайно, тіло володіє потужними інстинктами, один з яких буде наполегливо вимагати великі порції. Але запевняю вас, тіло заспокоїться, коли зрозуміє, що жити можна по-іншому.

Ця стадія - ключовий момент у зміні харчової поведінки: або переможете ВИ, або ваші вгодовані жирові клітини.

І тут найважливіше - чи є у вас позитивна мотивація до нового життя, до стрункості, краси, успіху?

4 етап - відчуття і поведінку збігаються, але усвідомлено. Тут ви починаєте насолоджуватися тим, що відбувається. Ви вже розумієте переваги вашої поведінки, відчуваєте легкість в тілі, у вас з'являється енергія для цікавих справ. Однак до автоматизму справа ще не дійшла. Тіло втихомирилося, але ще пам'ятає недавні бенкету.

5 етап - формування нової звички. Нове харчова поведінка виникає автоматично, неусвідомлено. Ви просто з'їдаєте маленьку порцію, із задоволенням п'єте багато води і вже не розумієте, як могли жити по-іншому.

Особистий досвід
Я маю схильність до набряків, тому змусити себе пити просту чисту воду було практично неможливо. Після того як дієтолог припустила, що я набрякають, тому що мало п'ю, мій мозок завис ... Виявляється, зневоднений організм починає воду «економити», затримувати. Пити - це важливо. Це потрібно для нормальної життєдіяльності організму і для того, щоб виводити шкідливі речовини.

Після цієї розмови звичка пити воду сформувалася у мене досить швидко. Кожен день я починаю з великої склянки теплої води.
З ранку потрібно наситити організм вологою. І кожен раз, коли я збираюся поїсти, спочатку я випиваю склянку теплої води, а через 30 хвилин їм. Взагалі ідеальний питний режим - за 30 хвилин до прийому їжі або через 2,5 години після їжі.

C фізичною активністю було складніше. Я в принципі не дуже люблю спорт. Але була в мене одна мрія. Я хотіла навчитися плавати, нормально плавати, різними стилями. Мрія, до речі, відмінна мотивація (етап № 1 в нашій класифікації - я прийняла рішення). Домовилася з тренером і почала ходити в басейн (етап № 2 - здійснюю конкретні дії). Спочатку я відчувала себе розбитою і дуже хотілося кинути, ну жила ж я раніше без цього (етап № 3 - випробовую нові відчуття, тіло протестує). Потім втягнулася в цей процес і навіть іноді ловила себе на думці, що мені це подобається (етап № 4). А тепер просто ходжу плавати. Коли вимушено не плаває, починаю страждати. У мене тепер нова звичка (етап № 5). Ось так плаваю року чотири, два рази на тиждень по 500-700 метрів.

Сподіваюся, ви вже зрозуміли, що можна змінити будь-яку звичку. Будь-яку. Головне в цій справі - позитивний настрій і мотивація!

Бажаю удачі! З вірою в вас, Вікторія девочкіной.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини xn--80aaaah2bldcza7amo.xn--p1ai xn--28-jlch0bvgl.xn--p1ai xn--80a5adah.xn--p1ai xn--80ahdfkvhhdjlu5a.xn--p1ai xn--80aaehcdett5alvfjj.xn--p1ai xn--80ad4bgh.xn--p1ai xn--80adigqsgsh.xn--p1ai xn--80aawhqbfqik.xn--p1ai xn--b1aaddbce5cpgaxer3e.xn--p1ai xn--80auaijj.xn--p1ai